دانلود Interplanetary – بازی نبرد بین سیارات
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Interplanetary – بازی نبرد بین سیارات
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 255
نویسنده : S.A.H

دانلود Interplanetary – بازی نبرد بین سیارات

Interplanetary شاهکاری در سبک استراتژی و فضایی مخصوص سیستم عامل ویندوز می باشد که توسط استودیو Team Jolly Roger در استیم به انتشار رسیده است. بعد از عرضه این عنوان در سال ۲۰۱۵ بر روی این شبکه، تا کنون توانسته امتیاز عالی ۹/۱۰ را از کاربران دریافت نماید. بسیاری از افرادی که این امتیازات را داده اند، این شاهکار را بیش از صد ساعت تجربه کرده اند!

دانلود Interplanetary - بازی نبرد بین سیارات

هر چند بازی Interplanetary در ظاهر ساده و خسته کننده به نظر می رسد، اما به هیچ وجه نباید از روی ظاهرش قضاوت کرد. برای شروع، سیاره تان را به کمک ابر تجهیزاتی که در اختیار دارید، به وجود بیاورید. نبرد بین سیاره های کهکشان در بر گرفته و هر سیاره ای تلاش می کند تا این نبرد را به نفع خودش به اتمام برساند. در این میان شما هم نباید از دیگران عقب بمانید. منابع موجود در سیاره تان را جمع آوری کرده و با تکنولوژی های فوق پیشرفته ای که دارید، سلاح های نابودگر بسازید.

 

اگر نتوانید در کم ترین بازه زمانی ممکن به این سلاح ها دسترسی پیدا کنید، مورد تهاجم سایر سیارات قرار خواهید گرفت. برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در Interplanetary حتما باید جاسوس هایی تعلیم بدهید تا از سیاره های دیگر جاسوسی کنند. امکان این هم وجود دارد که جاسوسانتان بتوانند تکنولوژی های بهتری را از دیگران به سرقت ببرند. علاوه بر این که سایر سیارات، دشمنتان محسوب می شوند، باید مراقب اجرام و سنگی های آسمانی هم باشید. هر چند وقت، امکان برخورد آن ها با سیاره تان وجود دارد. به همین خاطر نیز باید رادار هایی را تنظیم کنید که چند دقیقه قبل از برخورد به شما هشدار دهند. محیط بازی Interplanetary تا حدودی پیچیده بوده اما بعد از این که قسمت آموزشی را پشت سر گذاشتید، به سادگی می توانید وظایفتان را به انجام برسانید و پیشرفت کنید.

:Minimum System Requirements

OS: Windows 7

Processor: DualCore AMD/Intel 2.3 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon 4850 / Nvidia 8800 GTS 512 Mb or equivalent

DirectX: Version 10

Hard Drive: 1024 MB available space

حجم فایل : ۳۶۵.۶۴ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: بازی هاpc , استرتژیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: